Zgodnie z art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego na wszystkie produkty zakupione w sklepie Carpetsandmore.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu rękojmi przez okres 2 lat od daty zakupu.
- Wypełnij formularz reklamacyjny i spakuj go do paczki wraz z reklamowanym towarem. Formularz możesz pobrać TUTAJ. Jeżeli nie posiadasz drukarki, przygotuj własnoręczny opis reklamacji.
- Wyślij paczkę. Reklamację możesz dostarczyć do nas jedną z proponowanych metod:
OSOBIŚCIE do naszej siedziby mieszczącej się pod adresem: ul. Wiertnicza 169, 02-952 Warszawa.
Reklamowany produkt możesz też odesłać we własnym zakresie na wyżej podany adres tj.: ul. Wiertnicza 169, 02-952 Warszawa - Poczekaj na rozpatrzenie reklamacji
Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie w przypadku, gdy odstąpisz od umowy sprzedaży, w innych przypadkach nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.
Platforma ODR
Jeżeli dokonujesz zakupu Towarów jako konsument, jesteś uprawniony do skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń w postaci platformy interaktywnej ODR (Online Dispute Resolution), zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany Rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/WE.
Platforma ODR jest interaktywnym narzędziem udostępnionym konsumentom z Unii Europejskiej, za pomocą którego można złożyć skargę. Zamieszczamy link do platformy ODR: ec.europa.eu/consumers/odr
Informujemy jednocześnie, że skorzystanie przez nas z tego systemu rozstrzygania sporów nie jest obowiązkowe.
Przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować w sprawie reklamacji to: zamowienia@carpetsandmore.pl lub tel. 22 112 01 39
PLIK DO POBRANIA: